•    מחפש סטנדרט חדש של מיטות לחדר שינה?
•    רוצה מיטה זוגית מעוצבת ומפנקת?
•    שילוב הרמוני של צבעים וחומרים? (במחיר אטרקטיבי)


כבר שנים שחדר השינה הזוגי הוא החלל המפנק והמשמעותי בבית. אין כמו חלל גדול ומרווח, מסודר ומעוצב לעילא, המשלב בתוכו גם מיטה זוגית מפנקת. מיטות זוגיות מעוצבות עונות הן על הצורך העיצובי והן על הצורך הפרקטי במיטה טובה ועמידה, מחומרים איכותיים ומזרון איכותי ונוח. הגיע הזמן לשדרג את חדר השינה!

מגוון חדרי שינה מעוצבים - לחץ לצפייה


מיטה זוגית מעוצבתכשיוקרה פוגשת את הלילה

בשנים האחרונות עיצוב הפנים תופס חלק משמעותי ביותר אצל זוגות רבים בעת עיצוב הבית. כשמגיעים לעיצוב חדר השינה, רוצים להרגיש כמו מלכים. מיטות זוגיות מעוצבות מאפשרות להרגיש בחדר השינה כמו בחדר שינה מהסרטים. העיצוב המפנק נותן תחושה כל כך נעימה הן לעין והן לגוף. העיצובים החדשני של ריהוט חדר שינה הופך את כל חווית השינה ליוקרתית יותר. לא משנה מה עבר עליך במהלך היום, כשתגיע למיטה תרגיש כמו מלך. וזה מה שחושב.

לא מתפשרים על חומרים

כשבוחרים מיטה זוגית מעוצבת, חשוב לשים לב לאיכות החומרים הנבחרים. החומר ממנו עשוי בסיס המיטה יכול להיות עץ או מתכת. חשוב שהעץ יהיה עמיד ואיכותי (כמו אלון או דובדבן). אלה עצים עמידים שמעניקים גם את החמימות העיצובית של המיטה. אם בוחרים במתכת, חשוב שתהיה זו פלדת אל חלד איכותית. בשני המקרים המיטה תהיה כבדה ומחוברת לקרקע, וזה משמעותי מבחינת השינה וההרגשה של שני אנשים במיטה.

רגלי המיטה צריכים להיות גם הם מחומר איכותי ויציב כדי להימנע מחריקות כל הלילה, כשאחד מבני הזוג מתהפך בשנתו. בעולם של מיטות זוגיות מעוצבות כיום ישנם פתרונות שונים וטובים מאד לרגליות – יש רגליות זכוכית מחוסמת או פוליאוריתן, שמעניקות מראה אחר לגמרי של עיצוב – מיטות "מעופפות".

עיצוב בסטנדרט האיטלקי

הריהוט האיטלקי ידוע באיכותו הגבוהה מאד. ייצרני רהיטים באיטליה עדיין נוטים לשלב המון עבודת יד בייצור הרהיט לשמירה איכות המוצר, הגימור והטאצ' האנושי. מיטה זוגית מעוצבת ביבוא מאיטליה מיוצרת מהחומרים האיכותיים ביותר. בחרת איטלקי? בטוח שבחרת טוב.

שילוב המיטה בעיצוב החדר הכללי

המיטה היא הלב של החדר. היא העיקר. חשוב לבחור מיטה זוגית מעוצבת שמתאימה לצרכים האישיים שלך מתוך מגוון אפשרויות עיצוב קיימות כיום:

•    ריפוד רך ומפנק – מושלם עבור מי שאוהב להתפנק בסוף יום בהתרפקות במיטה ולצפות בטלוויזיה.
•    המיטות המעופפות – אחד הטרנדים החדשים בעולם מיטות זוגיות מעוצבות. מיטות עם רגליים שקופות שנותנות תחושה שהמיטה מרחפת באוויר.
•    מיטות "קן" – מיטה שמעוצבת עם תוספת טבעת קצף רך, שניתן לקפל או להרים מעלה, ממש כמו צווארון. כך ניתן בקלות ובמהירות לשנות את עיצוב המיטה. אפשר לקפל באיזה צורה שרוצים או להרים וליצוץ חייץ מלא ואקוסטי לפרטיות ושינה איכותית.
•    עיצוב אצילי – מיועד למי שאוהב להרגיש כמו מלך במיטה הזוגית שלו.העיצוב אלגנטי ומבוסס קווים דקים ונקיים.
•    סטנדרטי - יש את העיצוב הסטנדרטי והמוכר, פשוט ונעים למי שאוהב לשמור על עיצוב סולידי.