•    רוצה להפוך את חדר השינה לחדר אירוח?
•    מתלבט בין ספה מיטה לבין מיטה זוגית מעוצבת?
•    מחפש ספה מיטה שתוכל לענות על כל צרכיך? (במחיר טוב)


חדרי השינה של היום לא מרווחים כמו בבתים הישנים. זה מאלץ לתכנן נכון את החדר. כשמדובר במיטה, יש להתאים את מידות המיטה למידות החדר. ההתמחות שלנו היא חדרי שינה מעוצבים וכדאי להכיר גם את הפתרון ספות מיטה. פתרון אידיאלי עבור חדרי שינה קטנים או עבור מי שאוהב לארח בביתו.

חדרי שינה זו המומחיות שלנו - צפה עכשיו

ספה מיטה או מיטה זוגיתספה מיטה לחדר שינה – הנוחות לא נפגעת

אומרים שהחדר שלנו זה המראה שלנו. חדר מבולגן מעיד על אדם מבולגן. חדר מעוצב ואסטתי מעיד על אדם שחשוב לו הסדר והניקיון. אם אתה אדם שהעיצוב חשוב לו (וגם אם לא) אתה בטח תרצה להרגיש נוח בחדר שלך. לפעמים מדובר בדירה שכולה חלל אחד, או בחדר שינה בבית מגורים. מה שלא יהיה, חשוב להקפיד על נוחות הן בשינה והן בשגרה.

בעבר, ספות מיטה היא יכולות להיות ערימת ספוגים או מיטות ספר שעקב אילוצים לא היו הכי נוחות שבעולם. אבלם כיום, ספות מיטה לחדר שינה הפכו למיטות עם נוחות ברמה הכי גבוהה שיש לצד ספות יפייפיות ומעוצבות לאירוח היומיומי. תשכח מחתיכת ספוג שמתנתקת מהספה והופכת למיטה ותתרגל לספה לכל דבר שהופכת למיטה סופר נוחה.

כשחדר השינה הוא חלל אירוח

לא כולנו גרים בדירות גדולות ומרווחות, וגם אם כן, יתכן שחדר השינה של אחד מבני המשפחה לא מאפשר להכניס מיטה גדולה. בדיוק לשם כך המציאו את הרעיון של ספה מיטה לחדר שינה שמשלב בין חיסכון במקום לבין מיטה גדולה ומרווחת. גם אם אתה גר בדירת סטודיו וגם אם אתה רוצה להרוויח מקום בחדר השינה שלך, ספות מיטה יכולות להיות הפתרון הכי נוח עבורך להפוך את חדר השינה לחלל אירוח נוח ומרווח.

היתרונות הבולטים של ספה מיטה לחדר שינה

מעבר לכל הנאמר עד כה, הנה היתרונות הבולטים של ספות מיטה:

•    עיצוב החלל לא נפגע –בעבר ספות מיטה נפתחות לא יכלו לשלב גם עיצוב וגם נוחות. היום העיצוב של המיטה לא בא על חשבון הנוחות! זה משמעותי אם אתה אוהב את חלל החדר שלך אסטתי ונעים
•    הנוחות של מיטה אורטופדית - הטכנולוגיה והעיצוב המתקדמים שיש היום מאפשרים לעצב מיטה נוחה לשינה, שהופכת לספה נוחה לאירוח. אין מצב בו אחד בא על חשבון האחר יותר.
•    ניצול נכון של החלל -  ספה מיטה לחדר השינה מאפשרת לארגן נכון את חלל החדר. ביום החדר יכול לשמש לחדר אירוח ופנאי ובלילה למיטה גדולה, נעימה ומפנקת.
עכשיו נשאר לך לבחור את סוג המזרן האהוב עליך (קשה, רך וכו') ולבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים. שאל את עצמך האם חשוב לך שיהיה ארגז מצעים למיטה, באיזו דרך המיטה הופכת לספה ולהפך ותבחר לך את המיטה האידאלית לחדר שלך.


חזרה לדף הבית