בלי לשים לב הילד גדל בכמה שנים, אם כן מדוע החדר שלו עדיין מזכיר תינוקייה באווירת השלבים הראשונים? עשו לעצמכם טובה והתחילו להיערך בהתאם ולספק לו את מלוא הצרכים הנדרשים. על מנת להעניק לו את התחושה הכי ביתית, אטרקטיבית, נעימה ומזמינה או בקיצור לתת לו לשחק 'במגרש הביתי שלו', בצעו את הבחירות העיצוביות שלכם בקפידה וכך המלאכה תהפוך בין רגע למשחק ילדים.

בטיחות

נושא הבטיחות הוא מעל הכל, בייחוד שזה מגיע לחדר הילדים. לכן כאשר הינכם בוחרים רהיטים לחדר המבוקש כמו: מיטת ילדים, שולחן כתיבה, ארון הזזה וספריה, עליכם להקפיד ולוודא כי אכן מדובר במוצרים איכותיים, עמידים, בטיחותיים וכמובן גם כאלו שהיו מעוצבים וישמשו כמקום אחסון נוח בחדר הילדים. 
 
לדוגמא בעת בחירת ארון הזזה, יש לוודא מהי שיטת ייצור הארון והאם שולבה כחלק מייצור הארון טכנולוגיית מנגנון הטריקה השקטה אשר עתידה להגן על אצבעות ילדיכם בעת סגירה חזקה של דלתות הארון? או לחלופין האם הזכוכית המובנית בארון נחשבת לחסינה במקרה של התנפצות ושבר. מידע מסוג זה, הוא בדיוק זה שיבטיח לכם שקט נפשי וייתן לכם לישון בראש שקט.
 

עיצוב חדרי ילדים 

מומלץ לעצב את חדר ילדיכם בהתאם לאופי ולתחביבים של יקירכם ולכן יש לקחת בחשבון האם מדובר בילד או ילדה, מה הם הצבעים האהובים עליהם, איזו אווירה הייתה גורמת להם להרגיש רוגע ונוחיות אך עדיין שומרת אצלם על עניין וגורמת להם לרצות להישאר במגרש המשחקים הביתי שלהם. מדבקות קיר לילדים יכולות למשל ליצור אווירה מיוחדת.

במידה והגעתם לשלב זה, שתפו את ילדיכם בתכניות שעל הפרק ונסו להבין ממנו, כיצד היה מייחל לחדרו החדש להיראות והאם יש נושאים מסוימים שהיה רוצה לשלב בעיצוב הכולל. אולם, למרות הרצון להגשים לילדכם את החלום ולעצב את חדרו על פי רצונותיו, יש לשים לב שלא להיכנע לטרנדים החולפים שלא ימצאו חן בעיניו בעוד שנה. כשבוחרים מדבקות קיר לילדים או פריטים אחרים חשוב לחשוב לטווח ארוך.
 
דרך יצירתית לעצב את חדר הילדים היא באמצעות ארון הזזה מעוצב, כך שמעבר ליתרונות הטכנולוגים הבולטים שבו ולפתרונות האחסון המקסימאליים שהוא מאפשר, ניתן לשלב עיצובים שונים וצבעוניים על גבי הארון לבחירת הילד, באמצעות טכנולוגיית הדפסת זכוכית אשר מעניקה דקורטיביות ונופח עיצובי לחדר.
 
פרקטיות 
תוך כדי חשיבה על הפרטים הקטנים בחדרו של ילדיכם, לא ניתן להתעלם מהצורך בפרקטיות ובפתרונות אחסון נוחים שיוכלו לשמש אתכם – ההורים, בראייה ובתכנון לטווח הארוך. מבין שלל המשחקים והצעצועים שברשות ילדיכם קיימים גם ספרים, מחברות, קלסרים וכמובן בגדי חורף וקיץ שצריך לאחסן.
 
ובכן מי מבין הרהיטים שבחדר ילדיכם מיועד לשמש לכך, אם לא ארון הבגדים? ארון הזזה יוכל לפתור לכם את בעיית האחסון, על פי מיון מדויק של צרכי הילד. באמצעות חלוקה חכמה המובנית בארון ההזזה, תשיגו גם פתרונות אחסנה פרקטיים וגם פריט עיצובי שישדרג את חדר הילדים שלכם במינימום גריעה מחלל החדר בשל יתרון דלתות ההזזה.
 
צבעוניות 
הצבעים שיופיעו על קירות חדר ילדכם, הם אלו שעלולים לשלוט לעיתים גם במצב הרוח או להשפיע על האווירה והתחושה הכללית של ילדכם בחלל החדר. לכן הקפידו לבחור בצבעים בהירים ורגועים שמעוררים את התכונות הרצויות בילדיכם וצאו מהקיבעון הבנאלי של גוון תכלת לבנים וורוד בייבי לבנות. יש לבחור את צבעי החדר בצורה הנכונה ביותר, למשל: בצבעים שנותנים תחושה של גודל החדר או כאלו שמשתלבים היטב עם התאורה המוצעת.
 
מעבר לבחירת צבעי הקיר, נסו לדבר באותה 'שפה' עיצובית בכל חלל החדר. בחרו ברהיטים תואמים, שלבו פריטים שישדרגו את האווירה והשלימו את המראה בעזרת בחירה נכונה של ארון הזזה. במידת הצורך, מדבקות קיר לילדים יכולות להכניס עוד תוכן ומשמעות לעיצוב.