חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ואיתו גם רוחות הניקיון והסדר. אז כיצד מומלץ לסדר את ארון ההזזה שלכם בצורה המיטבית והאם הסדר ישרוד למעלה מחופשת הפסח? ניקוי מדפים מתחיל עכשיו בשונה משאר חגי ישראל בהם אנו מבלים עם המשפחה, מקיימים את המצווה ובעיקר אוכלים, חג הפסח מאלץ אותנו לסדר ולנקות את הבית בצורה היסודית ביותר. כך שלפני שייגמרו לכם מלוא האנרגיות לטובת שפשוף וקרצוף הבית, נצלו את ההזדמנות לבחון את ארון הבגדים שלכם והחלו במיונים וסידורים הרלוונטיים.

שלום לקולקציית קיץ, להתראות מעילים

אביב הגיע ועליכם להיערך לעונה החמימה בהתאם. בחרו בקפידה אילו מהעליוניות החורפיות, תירצו להשאיר קרוב אליכם בתוך ארון ההזזה ואת שאר הפריטים העבירו באופן מסודר למדפים העליונים.

לאחר מיון בגדי חורף קיץ, תוכלו לעבור על אוסף בגדי הקיץ שלכם ולהחליט אילו מהם כבר לא יילבשו העונה. אספו את כל פריטים 'הבלתי לבישים' ותרמו אותם לאחת העמותות שתבחרו. https://www.latet.org.il/

בצעו חלוקה חכמה בתוך ארון ההזזה והקפידו על איחסוני פריטים תואמים במדפים הקרובים זה לזה. חלוקה מסודרת וחכמה בתוך הארון, תחסוך לכם זמן יקר בחג הפסח בפרט ובמהלך השנה בכלל.

מבצעים לוהטים לקראת החג

הארון הבגדים שלכם אינו מספיק גדול על מנת להכיל את פריטי החורף והקיץ יחדיו? נצלו את תקופת חג הפסח והתחדשו בארון הזזה איכותי ומרווח במחיר אטרקטיבי. בחרו בארון הזזה גדול, כזה שיכיל את קולקציית הבגדים שלכם ואף יותר.

במידה ותרצו לאחסן פריטים נוספים כמו מצעים, נעליים, לבנים, כריות, שמיכות ועוד, תמיד תוכלו לנצל את המדפים המובנים בתוך ארון ההזזה שלכם ולאחסן בו כל מה שרק תרצו.

נצלו את התקופה המוגבלת להשתדרג בארון הזזה פרקטי, איכותי, בעיצוב מרהיב ובמחיר משתלם, רגע לפני שייגמר המלאי.