הקביעה המוכרת לכל אחד מאתנו ללא כל קשר לעונה או למזג האוויר השורר מחוץ לבית, שנוחתת עלינו כמעט שלוש פעמים בשבוע, הופכת למשימה קשה וכמעט בלתי אפשרית בשעות הבוקר המוקדמות, שכן אותה סצנה מוכרת מסתיימת בהתפשרות על פריט שלא ממש רצינו ללבוש וחטפנו אותו כתוצאה מלחץ של זמן.

 

בכן האם באמת אין לכם מה ללבוש? או שאולי בסך הכל מדובר בסידור בגדים ופריטים כושלים בארון ההזזה שלכם בחדר השינה?

כידוע, סידור ותכנון נכון של כל הפריטים הדחוסים בארון ההזזה, יכול להפוך אותו מארון בגדים עייף, מוזנח ומשעמם לארון אטרקטיבי, מסודר ומנוצל היטב. אז מה הסוד לארון בגדים מנצח? תתחילו מלאחסן חכם.

 

כשמדברים על ארון ההזזה בחדר השינה שלכם, מטרת העל היא לאחסן בו כמעט הכל, כלומר לא רק זוגות מכנסיים וכמה טישרטים אלה גם זוגות נעליים, סט מצעים, לבנים, תכשיטים, אקססוריז ועוד. חשבו האם הארון שברשותכם מחולק היטב ויכול להכיל את מלוא הדברים.

 

אם לא, נסו בעצמכם לעצב את חלל האחסון ונסו לשחק עם גדלי המדפים, בצורה כזו שתשרת את הצרכים שלכם. חלוקה מסודרת של הארון תכתיב לכם היכן הפריטים השימושיים ביותר שלכם ימוקמו ביחס לשאר.

 

נקודה נוספת ששווה להתייחס אליה היא עניין התלייה. אם ארון ההזזה שלכם עמוס בבגדים, נסו לאוורר אותו באמצעות מתלים וקולבים. תתפלאו לדעת כמה פריטים אפשר לתלות בארון ההזזה, במקום לקפל ולהגדיל את ערימת המכנסיים על המדף.

 

קופסאות אחסון מעוצבות בגדלים אחידים הן פתרון פרקטי נוסף, במידה של בעיית עומס בארון ההזזה שלכם. נסו לשלב קופסאות מבד קטנות, בתוכן תוכלו לאחסן פריטים רבים וקטנים כגון: אקססוריז, גרביונים, חגורות, עניבות, בגדי ים ועוד.