ארונות הזזה מחיריםארונות הזזה מחירים - כמה עולה ארון הזזה?

"ארון הזזה עולה משהו כמו 3,000 ש"ח?"
"מה פתאום, יש ארונות שעולים 1,000 ש"ח בלבד!"
"למה הפער כל כך גדול? מה הכי כדאי?"

בענף ארונות הזזה מחירים מושפעים ממספר פרמטרים ומרכיבים וחשוב מאוד להכיר ולהבין את כולם לפני שתקנה ארון חדש. בדף זה ריכזנו מידע שימושי שיסייע לך לקנות ארון איכותי במחיר משתלם במיוחד!

מגוון ארונות הזזה במבצע - לחץ לצפייה


ארון הזזה מחיר - מאיזה חומר עשוי הארון?


מרכיב ראשון אשר אחראי על ארונות הזזה מחיר הינו סוג החומר ממנו עשוי הארון – ישנם מספר חומרים עיקריים אשר תמצאו בשוק וחשוב שתבינו את היתרונות והחסרונות בכל אחד ואחד מהם:

1.    מלמין יצוק: חומר המלמין היצוק מגיע בשלל צבעים ודוגמאות מצופים בפורמייקה ולכן קל יהיה יותר להתאימו לקו העיצובי של הרהיטים הנוספים בחדר.
יתרון של חומר זה היא גמישות המתאימה לאקלים הים תיכוני השורר בישראל. בשל שינויי מזג האויר בין חום לקור, גמישות החומר עוזרת בתנועה חלקה של הדלתות של ארונות הזזה מחיר אטרקטיבי בהשוואה לשאר החומרים המצויים בשוק.

2.    MDF: לוח סיבית דחוס המיוצר מסיבי עץ עדינים המסודרים בצורה אחידה לאורך הלוח. היתרון הבולט בשימוש הלוח הדחוס מסתכם במחיר האטרקטיבי שלו ובגמישות החומר. אולם החיסרון שלו הוא בכבדות - מדובר בחומר כבד משקל.

3.    שיטת הסנדוויץ': השיטה בעלת יתרונות משמעותיים של אמידות וחוזק מצד אחד וגמישות רבה יחסית. בחומר זה משתמשים לארונות פתיחה והזזה כאחד, אך בארונות הזזה מודגש בעיקר יתרון הגמישות אשר משמר את התנועה החלקה של דלתות הארון על גבי מסילותיו.
חסרון של חומר זה הינו המחיר שכן הוא יכול לנוע בין 600 ל 800 שקלים, למעלה מארון העשוי ממלמין יצוק למשל.

4.    עץ מלא: השימוש בו לרוב מעניק מראה טבעי ומסורתי המתאים לסגנון כפרי. העץ המלא אכן נחשב לאיכותי וחזק. אמנם חסרונו הגדול הוא רגישותו לתנאי מזג אוויר משתנים, פיצול העץ במקרה של מכה וכמובן מחירו הגבוה שיכול להגיע לפי 3-4 ממחירי ארונות הזזה מחירים אשר אנו מציעים באתר Closets.

מחיר - מחירון

ארונות הזזה מחירים - באיזה עיצוב יגיע הארון?

מרכיב שני, לא פחות חשוב מתוך שלל הפרמטרים המרכיבים את מחיר הארון הינו העיצוב של ארון ההזזה.
טרם רכישת ארון ההזזה עליכם להבין את השימוש והצפייה מאותו ארון אשר אתם עתידים לרכוש.

מצד אחד תוכל לבחור בארון פרקטי, שימושי, עשוי מחומרים איכותיים בעל רמת גימור מושלמת בעיצוב קלאסי ופשוט יחסית במחיר אטקרטיבי וזול. טווח מחירי ארונות ההזזה מסוג זה ינוע בין כ- 1,500 שקלים ועד 2,500 במידות רוחב של 160 ס"מ. לארונות הזזה מסוג זה, כמובן תוכלו להוסיף בעלות של כ-400 עד 600 שקלים, מראות קריסטליות איכותיות שיתרמו לפרקטיות של המוצר.

מצד שני, במידה והחלטת כי ארון ההזזה ישמש אתכם מעבר לפרקטיות ומקום אחסון נוח, ולקבל למעשה רהיט חדש ומעוצב שמתכתב עם הסגנון העיצובי של חלל החדר, תוכל לבחור ארון הזזה מעוצב.

בחברת Closets ישנו מבחר רחב מאוד של ארונות הזזה מעוצבים בעלי רמת גימור מושלמת, זכוכיות ייחודיות בייבוא אישי, מראות קריסטליות איכותיות וארונות בעלי מסילות רחף חיצוניות המעניקות מראה אחיד ונקי לארון כולו. מחירי ארונות אלו באתר Closets נעים בין כ- 2,000 שקלים ועד כ- 6,000 שקלים. המחיר אם כך מושפע מסוג הזכוכית וגודלה, מספר המראות ועוד.

עם אילו תוספות יגיע הארון? מה מומלץ?

מרכיב שלישי בעל השפעה נמוכה יותר על ארונות הזזה מחירים הינו כמות התוספות אשר אתם תבחרו להוסיף לארון.
תוספות אפשריות יהיו מגירות פנימיות שעלותן נעה בין כ- 200 שקלים ל-400 שקלים, במת מגירות אשר ממוקמת מתחת לבסיס הארון ומעניקה לו גובה נוסף של 24 ס"מ ומקום אחסון נוח ורחב לשלל שימושים במחיר של כ- 600-900 שקלים.

באתר Closets תוכל גם לשדרג את תחתית הארון באמצעות רגלי ניקל אשר יעניקו 11 ס"מ נוספים לגובה הארון במחיר נוח של 200-400 שקלים לארון.

דרישות הארון משתנות מלקוח ללקוח ולכן במידה ותרצו להוסיף מדפים מעבר לכמות המוצעת בארון תוכלו להוסיף מדפים נוספים במחירים נוחים של כ-30-50 שקלים.

ארון הזזה מחיר - לכל יצרן יש סטנדרט שונה

מרכיב רביעי והכי חשוב הוא המקום ממנו אתם רוכשים את ארונות ההזזה. ישנם ספקים אשר יציעו לכם ארונות הזזה מחירים מופקעים מחומרים סטנדרטיים ולכן חשוב שתבצעו סקר שוק מעמיק טרם הקנייה.

היתרון המשמעותי שלנו באתר Closets הינו העובדה כי אין בבעלותינו חנות פיסית אשר מייקרת את העלויות הקבועות כמו שאר הספקים השונים בענף. ב Closets היה חשוב לנו להציע את המחירים הזולים ביותר תוך מתן שירות ואיכות ללא פשרות. הבנו כי רק בצורה של חנות אינטרנטית נוכל להציע לכם את השילוב המנצח של ארונות הזזה איכותיים עיצוביים יחד עם שירות, אחריות ומחיר ללא תחרות. ארונות הזזה זולים זה לא אומר להתפשר!

לפני הרכישה של ארונות הזזה מחיר, הנך מוזמן לערוך סקר שוק תוך מתן דגש על כל המרכיבים המשפיעים על המחיר, המצויינים מעלה ולהבין כי Closets מציעה לכם את החבילה הטובה ביותר בשוק.

ארונות מעוצבים - צפה בארונות הפופולאריים ביותר בחנות
יש לך שאלה? צור עמנו קשר ונשמח לספק ייעוץ חינם!